【辣埋陸浩明】吳若希爆老公怕嘥時間唔打X機 網民:點會畀佢入門 #吳若希 #陸浩明

吳若希(Jinny)推出新歌《這位蠢才》,為了谷宣傳,前晚屋企開live同粉絲互動,當她素顏玩直播,老公何兆鴻(Alex)在鏡頭後打機,兩公婆各有各玩 ...




吳若希(Jinny)推出新歌《這位蠢才》,為了谷宣傳,前晚屋企開live同粉絲互動,當她素顏玩直播,老公何兆鴻(Alex)在鏡頭後打機,兩公婆各有各玩,Jinny忽然當着鏡頭爆老公怕嘥時間唔打X機5至10分鐘,不過卻寧願花2、3小時打機,完全不明白老公對時間投入的觀念,她懷疑是自己有問題,Alex遭老婆玩踢爆,非常尷尬,被邀加入玩直播的林盛斌(Bob)都聽到好驚訝,衝口問吳若希:「你癲咗呀?定飲醉咗呀?叫我點答你?」

對於Jinny爆Alex大鑊,Bob今日回覆傳媒時說:「佢搞吓笑啫,突然講啲咁爆嘅嘢我都反應唔到,不過佢成日玩佢老公,佢老公好好人,又冇乜所謂,所以唔緊要嘅,呢排咁悶,畀大家花生吓,娛樂大家」問到Bob如果其妻Pearl同樣這樣爆料,他會怎樣?Bob續說:「同Jinny老公一樣,沉默是金,哈哈!」

網民卻熱烈討論,「做佢老公好慘」、「佢奶奶一定好後悔畀佢入門」、「知唔知醜?」、「真係幾癲,真係唔怕做老公冇面」、「家醜不出外傳,大門戶更甚……」、「出新歌又係時候煲話題」,也有網民期待Jinny仲有料再爆:「可惜佢唔後生,拍唔到《#後生仔傾下偈》,唔係一定更多嘢爆。」有網民回應:「套垃圾《後生仔》都冇人睇㗎喇,一個二個中大、港大、理大生,睇X住自己學校畀狗打都平行世界拍膠節目。」網民仲辣埋主持陸浩明:「6號40幾歲都扮後生仔,做後生仔傾下偈喇」、「做得啲大學生老竇仲喺度扮後生仔」。

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

吳若希經常爆夫妻間秘密。(IG圖片)


吳若希有新歌推出要谷宣傳。(IG圖片)


網民揶揄陸浩明都40歲還主持後生仔節目。(IG圖片)


網民取笑(網上截圖)


(網上截圖)


(網上截圖)