【二仔在美國】羅霖向再婚前夫送祝福 在港兩子缺席父婚禮 #羅霖

羅霖前夫劉坤銘今日再婚,於灣仔一間教堂舉行婚禮,新婚妻子楊建霞(Yvoone)是香港基督教女青年會總幹事,二人的婚禮低調舉行,由於近日武漢疫情嚴峻,出 ...




羅霖前夫劉坤銘今日再婚,於灣仔一間教堂舉行婚禮,新婚妻子楊建霞(Yvoone)是香港基督教女青年會總幹事,二人的婚禮低調舉行,由於近日武漢疫情嚴峻,出席的賓客都戴上口罩,做足防疫措施。

《蘋果》今日聯絡了羅霖,她表示:「祝福佢哋,希望身邊識得嘅朋友都好,之前都講過,我都唔計較任何嘢,我都係『守』嗰個,已經係向前看,只知道而家呢個環境下,最緊要個個人都身體健康。」問到她有否見過Yvonne,羅霖表示未見過。再問到二人所生的三名兒子有否出席婚禮,她表示二仔Jordan身在美國讀大學,而23歲的大仔Nathan及14歲孻仔Jonathan就未有出席婚禮,見證爸爸再婚,問到兒子拒絕出席父親婚禮原因,她表示:「佢哋自己都大,都成熟,自己決定,大仔都成年冇見過佢,細仔一個月都會見兩、三次,我都尊重佢哋決定,始終佢都係佢哋爹哋,佢哋有問過我意見,我同佢哋講:『尊重應該去』。」

此外,羅霖之前曾透露驚疫情持續轉差,未能飛去當地參加Jordan的畢業禮,她表示:「我都仲係好擔心,不過都買咗機票,四月尾出飛,希望到時冇受影響,大仔都會一齊去,而細仔就睇學校情況,如果已經復課,就唔方便請假,因為之前停課咁耐都驚影響佢學業。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

劉坤銘今日再婚,在灣仔舉行婚禮。


羅霖與劉坤銘於2013年離婚,結束18年婚姻。(資料圖片)


二人離婚後,三子與羅霖一同生活,母子感情深。(資料圖片)


羅霖表示身在香港的大仔Nathan與孻仔Jonathan未有出席父親婚禮。(IG圖片)


二人結婚18年,育有三子。(資料圖片)


楊建霞是香港基督教女青年會總幹事。