【骨灰安放南丫島】周潤發母親上月夢中離世 享年98歲 #周潤發

周潤發的母親陳麗芳上月13日於家中睡夢中逝世,享年98歲。昨日周家在沙田寶福山設靈,今早以日本佛教主要宗派之日蓮正宗儀式舉行大殮,遺體隨即移往哥連臣角 ...




周潤發的母親陳麗芳上月13日於家中睡夢中逝世,享年98歲。昨日周家在沙田寶福山設靈,今早以日本佛教主要宗派之日蓮正宗儀式舉行大殮,遺體隨即移往哥連臣角火化,骨灰將安放在家鄉南丫島。由於發哥一向做事低調,再加上在武漢肺炎疫情下,發媽的喪禮進行得十分低調和簡單,只邀請了至親出席,完全沒有影視圈中好友收到通知。

今日《蘋果》收到消息後向發嫂求證,發嫂證實發媽今日已經火化:「最近真係有好多唔開心嘅事發生,奶奶上月13號過身,我最細叔仔(7叔)19號喺新加坡心臟病發過咗身,今年70歲。」問到發媽死於甚麼病?發嫂表示:「其實都係老人病,成100歲近年病痛多咗,我同發哥都有心理準備係笑喪,發哥心情好平靜,奶奶係食完晚飯入房睡一下,工人入房睇佢,見冇反應先通知我哋,佢走得好安詳,都係一種福氣!」

生前發媽曾經叮囑發哥,將來她過身,喪禮一切從簡,不要搞風光大葬,發媽生前曾接受訪問說:「在生時孝順我先有用,死咗風光大葬做乜,我又睇唔到,咁浪費做乜。」發哥是很聽母親話,所以為母籌辦喪事也不會鋪張。發嫂指發哥母子感情很要好,母子兩人幾乎是每日通電話,每周定期見面,發媽的處世做人道理,對發哥影響深遠。

發嫂指奶奶是笑喪。


發哥曾被目睹拖實發媽行街,十分考順。


發嫂透露發媽上月離世。(資料圖片)