【獨家有片】張栢芝泰國返港被趕落機 疑抱孻仔阻路與空姐爭執 #張栢芝

單親媽媽張栢芝帶3子到泰國蘇梅島旅行,原定昨日返港,惟在飛機上疑因抱仔阻路,跟機組人員發生爭執,雙方擾攘近1小時,大批保安上機處理,最後栢芝一行人被趕 ...






單親媽媽張栢芝帶3子到泰國蘇梅島旅行,原定昨日返港,惟在飛機上疑因抱仔阻路,跟機組人員發生爭執,雙方擾攘近1小時,大批保安上機處理,最後栢芝一行人被趕落機,敗興而回。

《蘋果》收到讀者甘先生「爆相爆片」,指昨日乘搭Bangkok Airway PG873航班由蘇梅返港,在商務艙見到栢芝等人,「因為機組人員話佢抱住BB阻塞通道,雙方發生爭執,然後聽到空姐好大聲叫佢哋落機,好多security嘅人都上咗嚟,最後擾攘咗1個鐘,栢芝全家人要落機,包括佢三個仔、細佬張豪龍一家人、兩個工人,仲有其他家人朋友。」

從讀者提供爆片,見到着黑色衫、紮起頭髮、戴黑色口罩的栢芝,站在座位兩旁通道的路口位,將1歲孻仔Marcus抱在懷着搖搖搖,似乎在哄Marcus睡覺,不過,由於航班的走道狹窄,站在路中的栢芝做了「路霸」,的確有阻路之嫌。甘先生表示:「佢哋係第一批上機,佢應該唔係有心阻,只係抱住BB動作慢,被空姐催,想佢哋快啲坐低。我係經過佢哋,聽到佢同細佬講被空姐話,佢細佬比較激動。」

由於擾攘了近1小時,引起機上乘客不滿,甘先生說:「見到佢哋企哂起身,同空姐拗撬,佢哋搞咗好耐,阻住起飛,唔肯走,大家都想佢哋快啲落機。」之後,甘先生就見到栢芝等一行人遭趕落機,被安排坐上機場車輛離去,有大批保安在旁協助處理。短片所見,栢芝落機後將Marcus交給工人抱,她上車後即撳手機,情緒平靜,未有跟保安人員再起爭執。栢芝原定的航班是當地時間5時25分起飛,結果延遲至6時03分起飛。

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

栢芝一家昨日乘搭航班由蘇梅返港,疑因機組人員指她抱BB阻塞通道,雙方發生爭執。(讀者提供圖片)


栢芝站在路口位抱着1歲孻仔Marcus,似乎想哄Marcus睡覺。(讀者提供圖片)


由於擾攘近1小時,引起機上乘客不滿,栢芝一家被趕落機。(讀者提供圖片)


栢芝落機後,係咁撳手機。(讀者提供圖片)


大仔Lucas及二仔Quintus則乖乖坐在車上。(讀者提供圖片)