【獄中被玩】劉定成嘆坐監如跌地獄深淵 永不忘瞓床變雪條 #劉定成

誰不怕下地獄?你怕,我也怕。養尊處優的富商、人稱「劉公子」的劉定成2012年因一項非禮罪及兩項刑事恐嚇罪成,被判囚17個月,當中涉及非禮恐嚇男藝人,轟 ...






誰不怕下地獄?你怕,我也怕。

養尊處優的富商、人稱「劉公子」的劉定成2012年因一項非禮罪及兩項刑事恐嚇罪成,被判囚17個月,當中涉及非禮恐嚇男藝人,轟動娛樂圈,住跑地豪宅的劉定成淪為階下囚,被關在赤柱僅70呎獨立囚室,那段日子刻骨銘心,成為他的人生轉捩點,「裏頭嘅日子苦不堪言,收押人生,簡直係落咗地獄。我由天堂跌咗落地獄,地獄之下仲有深淵。」

當年62歲的劉公子食慣嘆慣,出入有助手、工人相伴,初嘗鐵窗滋味,劉公子服刑4個多月後向高等法院申請保釋上訴,最終上訴失敗,劉公子再收監繼續餘下刑期,2014年才刑滿出獄。

經典電影《監獄風雲》大爆監躉生涯,但原來鏡頭下跟真實情況有大段距離,釋囚劉公子親述感受,「舊式監獄入到去好暗,《監獄風雲》啲監房畫面已經係美化咗,隔籬啲人同我講廁所有老鼠捐出嚟,我要搵嘢冚住個廁所,唔畀佢有嘢捐出嚟,又有曱甴昆蟲,我朝早聽到烏鴉叫好驚,又瞓唔到。」報道雖指劉公子獲安排關進獨立囚室,但他剛入冊時難逃獄中「新丁」要被玩一劫,「有一日,佢哋話『新人』喎,新人要去嘗試吓嗰啲味,我就俾佢掟入地獄谷底,《監獄風雲》場面好過我十倍,我瞓喺床度成條雪條咁,我怕張床會塌唔敢郁,因為一塌跌落地,容乜易見到死老鼠,監房塵土飛揚,睇見都想嘔。我頂咗一晚就搲到轉上J Block,即係獨立囚室,可以單獨放風一小時,唔係怕你俾人打,係佢唔想你同其他人接觸。」

踎監這個打擊令劉公子暴瘦,情緒低落,他在赤柱服刑時被安排見心理醫生,醫生用披頭四(The Beatles)的經典金曲《Hey Jude》中一句歌詞鼓勵劉公子重新振作,「嗰句就係『Take a sad song and make it better』,我聽完佢講動容,喊咗出嚟,呢句話令我恍然大悟,立即開竅。睇完心理醫生後,我行返去自己嗰個70呎囚室,茅塞頓開,我自己抹地、執床鋪、抹廁所。好多嘢冇得驚,廁所都係得我自己用,點污糟都冇人入嚟屙,做得第一次,第二次就唔會嘔心。嗰次之後,我就好積極,同自己講一定要硬淨捱過。」劉公子如是者咬實牙關,2014年3月8日出冊重生。

劉公子深切體驗獄中生涯,當他聽到抗爭手足被濫捕後關進新屋嶺,手足們出來後大吐苦水,劉公子說:「新屋嶺唔係人住嘅地方,我未去過,裏頭有幾恐怖,我睇新聞描述出嚟,我聽還柙手足講喺裏邊俾人非禮、強姦、雞姦,聽見已毛管戙,係咪真我唔敢講,乜都要fact check。」劉公子因為曾被關進荔枝角收柙所,今年1月農曆新年前,他有響應立法會議員發起「手足,和你團年」集會,到在荔枝角收押所外聲援被囚人士。

撰文:陳杰

攝影:郭賢興

攝錄:廖達燊、馮嘉銘

場地:火鍋頭

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

【武漢肺炎】專頁

全民自救 抗疫資訊盡在《蘋果》

(攝影:郭賢興 /資料圖片 )


劉公子 不介意重提獄中日子,所以他擔心被困在新屋嶺的手足。


劉公子很珍惜此刻自由的生活。


劉公子大爆獄中曾被玩。


劉公子回望獄中17個月,非常難捱。


劉公子(中)於2012年因一項非禮罪及兩項刑事恐嚇罪成,被判囚17個月。(資料圖片 )