【武漢肺炎】工聯會何啟明斥「武漢肺炎」抹黑中國:唔通沙士要加「香港」上去? #新型肺炎 #武漢肺炎

獲中國捐款2,000萬美元的世衞(WHO),將來自武漢的新型冠狀病毒肺炎正式命名為「COVID-19」,中文稱為「新冠肺炎」,刻意避開了與中國有關的字 ...






獲中國捐款2,000萬美元的世衞(WHO),將來自武漢的新型冠狀病毒肺炎正式命名為「COVID-19」,中文稱為「新冠肺炎」,刻意避開了與中國有關的字眼;為中國護航者,還有工聯會何啟明。今早他出席立法會衞生事務委員會特別會議時,點名批評陳志全及張超雄將「新冠肺炎」稱為「武漢肺炎」,認為是抹黑中國,更稱「唔通沙士要加香港兩個字上去咩?」似乎何啟明有意抹黑香港。

中國外交部發言人曾批評,傳媒用「武漢病毒」和「中國病毒」等詞彙時是「極不負責任」,企圖讓中國背上製造疫情災害的黑鍋,「完全是別有用心」。即使武漢肺炎在中國大爆發後急速擴散,世衞亦致力為中國「洗白」。今早立法會衞生事務委員會今早召開特別會議,工聯會何啟明不滿有議員於會上將「新冠肺炎」稱為「武漢肺炎」,認為是抹黑中國。

「何苦喺香港要抹黑番自己國家?」

何啟明發言時全程雙手抱胸,點名指陳志全及張超雄「專登要將新冠肺炎叫做武漢病毒」感到「十分遺憾」,他稱:「我諗佢哋嘅用意大家好清楚,就係抹黑中國。但我想同佢講一聲,你喺香港,你可以好巴之閉咁抹黑中國,但係你去到外國,去到歐洲、美國,人哋唔理你香港人中國人,全部東亞嘅人,佢哋(指外國人)都一致咁樣歧視你,我話畀你聽!無論你係中國人越南人韓國人,一樣歧視你,何苦我哋喺香港呢個城市、我哋要抹黑番自己嘅國家呢?」

何啟明續指:「我諗呢個真係無意義嘅,主席(蔣麗芸)。我真係希望你再聽到有人用呢個詞語嘅時候,希望你會制止佢中止佢嘅講法。呢個係唔應該咁樣講法,唔通沙士要加『香港』兩個字上去咩?唔係㗎嘛,呢個病毒係世界……係全世界流行緊呢個病毒,唔係話邊度出現,就邊度抹黑佢,唔應該咁做。」

2003年2月,中山大學附屬第二醫院的退休教授劉劍倫攜妻來港入住京華酒店(九龍維景酒店)911號房一晚,成為將沙士傳播至香港第一人。早前藝人陸浩明在無綫節目談及03年沙士時,竟稱「因為嗰時香港係病毒源頭」,之後聲淚俱下再三道歉。聲色俱厲指摘別人「何苦要抹黑番自己嘅國家呢」的何啟明,又何苦要抹黑香港?

-----------------------------

讀果上架