【劉公子爆料】劉定成揶揄「裸照Sir」吳樂俊出賣色相 永留寫真做證據 #劉公子 #劉定成 #寫真 #裸照

深黃的同志富商「劉公子」劉定成被爆早年跟現任港島總區高級警司吳樂俊有私交,這位有「警隊黎明」之稱的警司,曾赤膊自願到劉公子跑馬地寓所,做劉公子鏡頭下的 ...






深黃的同志富商「劉公子」劉定成被爆早年跟現任港島總區高級警司吳樂俊有私交,這位有「警隊黎明」之稱的警司,曾赤膊自願到劉公子跑馬地寓所,做劉公子鏡頭下的男模。有指「裸照Sir」吳樂俊當時依劉公子指示擺甫士配合,劉公子至今手上仍珍藏那批相片。

去年逆權運動,劉公子不時高呼口號鬧爆「克警可恥,恥與為伍」,偏偏他卻跟吳樂俊有過短暫友誼,「我08、09年認識佢,當時佢係總督察,估唔到十年間搖身一變成為高級警司。我哋當年喺跑馬地街頭邂逅,你知我性取向㗎喇,佢當年係風度翩翩,成個才子,好吸引人望,而家平頭裝變成大陸仔咁,我冇興趣。我哋喺郵局撞到,一齊去飲咖啡,佢話九龍塘間屋裝修,要暫時住跑馬地,佢住豪宅,佢話所以要搵多啲錢。」劉定成表示吳樂俊有問他:「你覺得我靚咩?咁佢當年係,今日唔係,佢書生型,有學識、有樣貌、有高度但冇身材嘅一個才子,我刮目相看。佢話想拍廣告,無論高級警司或低級警員,一入學堂都教佢哋唔可以兼職,鐵飯碗嚟,但佢唔知喎,自己都去兼職,咁點教下一代警員?佢話想做model,但佢做緊督察,當然秘撈,佢朝住錢字看,出賣自己個良知。」

劉公子早年愛熱鬧,相約同性藝人大搞飯局,出手闊綽,跟他私交甚篤的吳樂俊可有花費劉公子的錢?他未有點名說:「老實講,多與少,開聲埋聲都10萬、8萬唔會少㗎,如果係綜援人士,送個口罩畀佢,佢都當寶,請佢食下午茶都多謝你,呢個係價值觀,多與少,啲人鬧我哋死基佬,我哋係為興趣,我哋人格係高尚,慘得過有人出賣自己靈魂,出賣自己肉體,出賣自己色相,為嘅係乜嘢?錢囉。」劉公子鬧的可是吳樂俊?「我指桑罵槐,揶揄吓咁啦,佢對唔對號入座,唔緊要,佢都可以開個記招澄清或者上港台《視點31》,我樂意奉陪。我哋憑良知,對得起自己良心,佢同我哋比,邊個人格高尚?邊個人格卑劣?我哋為良知,佢哋為錢囉。」劉公子承認仍有保留着吳樂俊當年寫真相,他說:「啲相唔使丟,將來有人攻擊我,我都有證據喺手,證據永遠唔好丟,永遠keep住用嚟傍身。」

劉公子講完吳樂俊,他再逐個點評早前主持警方例行記者會的警察公共關係科(PPRB)一班阿Sir,「謝振中,我叫佢冇眉Sir,佢舉家去美國入籍,我祝佢好運,佢已離開PPRB,講多無謂。Er Er Sir(江永祥)口吃嘅,呢個有語言障礙,佢思維令我捧腹大笑,佢話警察拉開許智峯眼罩噴胡椒噴霧,因為估佢唔驚,不如噴入佢口,問佢食唔食胡椒噴霧。」

逐層推進,劉公子為警務處處長「PK鄧」鄧炳強改新花名做「鄧小強」,出處是黃子華主演無綫處境劇《男親女愛》,他養了曱甴叫「小強」,「鄧小強先生係中大社工系畢業,成日話社會動盪點搞,邊個令社會動盪,成日話止暴制亂,我就覺佢係濫暴製亂,係咪都拉。鄧小強話對21警『訓斥』,21警都冇事,唔落鑊,我就話佢係『糞斥』,米田共個『糞』呀。盧偉聰年代,佢十居其九,全部都唔批准遊行,但到鄧小強,佢全部都批,想引你出嚟,然後腰斬,話(示威者)破壞遊戲規則,偏離行道,限大家30分鐘離開,示威者上天定遁地?疏散唔到,夠鐘就拉人,話你非法集結、行為不檢,拉你唔告志在下馬威,呢個毒招,係講得好漂亮。」劉公子也不屑PK鄧經常罵巿民是暴徒,「咁你哋有冇暴政?鄧小強敢唔敢對香港巿民講,冇搵孔武有力便衣喬裝混入示威人士中插贓嫁禍、冇去放火、冇去掟燃燒彈、冇去灌水、冇去港鐵站搗亂?點可以一口咬定黃絲做?你攞證據出嚟。」

劉公子嘲笑特首林鄭月娥的司級班底,「唔係律政司,係死屍個『屍』,全部『屍級』,搞成今日咁,始作俑者係林鄭同佢啲『屍級』。」劉公子又為林鄭月娥改諧音花名「鄭越訛」:「佢出世時,父母可能想話佢係月裏嫦娥咁漂亮,但出到嚟效果越嚟越訛騙,佢做嘅嘢唔恰當,佢要一個金剛罩保護自己,金剛罩就係香港警隊,佢舊年9月落區同巿民對話,9點散場,但林鄭凌晨1點先出嚟,嗰幾個鐘,佢換便服定大吃大喝?出嚟又G4、又防暴警、又速龍小隊護駕,但佢都龜縮,呢個人點做香港特首,乏善足陳。呢場肺炎佢做到啲乜?唔封關,巿民搶口罩,佢向十八區打算盤去搞防疫中心,搞到巿民黃與藍都憎佢,民不聊生;佢又喺鏡頭用眼淚搭夠,又唔戴口罩,又話擔心醫護安危,全部貓哭老鼠假慈悲,正一慈禧太后。」

撰文:陳杰

攝影:郭賢興、陳慧安

攝錄:廖達燊、馮嘉銘

場地:火鍋頭

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩



劉公子認為做人要有良知。


劉公子(左)現聘有男助手。


劉公子取笑林鄭月娥是「鄭越訛」。


劉公子自製了不少文宣上街遊行 。


劉公子早年開P,撐警莊思明當年有出席。(被訪者提供照片)


劉公子的集郵相。(被訪者提供照片)


劉公子早年熱衷跟一班同性藝人合照。(被訪者提供照片)


劉公子(左)和許廷鏗。(被訪者提供照片)


劉公子(左)表示跟Giorgio Armani的合照非常珍貴。(被訪者提供照片)


劉公子在公園翻看當年跟不少藝人合照。(攝影:陳慧安)


現任港島總區高級警司吳樂俊。(資料圖片)