【武漢肺炎】明天復工 專家倡打工仔分批放lunch免對坐圓枱防病毒 #新型肺炎 #武漢肺炎



雖然香港疫情仍然持續,香港大學醫學院長、公共衞生學院講座教授梁卓偉今早接受電台訪問時稱,本港疫情仍未見頂,亦可能會社區廣泛爆發,惟港府已急急宣佈多個政 ...




雖然香港疫情仍然持續,香港大學醫學院長、公共衞生學院講座教授梁卓偉今早接受電台訪問時稱,本港疫情仍未見頂,亦可能會社區廣泛爆發,惟港府已急急宣佈多個政府部門周一起(2日)陸續復工。梁呼籲市民切勿掉以輕心,又呼籲僱主需為員工設想,上下班及用膳時間採彈性分流人流避免聚集。梁在節目中被問到市民還需戴口罩多久,他苦笑:「幾個月走唔甩。」

「唔好咁多攬攬錫錫」

梁卓偉建議僱主,採取彈性下班時間,不要一刀切,盡量分散人流。中午用膳亦可分時段安排,辦公室坐位盡量分隔多點空間,開窗引入鮮風。他呼籲打工仔宜減少一齊吃午飯,最好自攜「住家飯」。至於餐廳食肆,他建議應減少用圓枱,食客亦不要對坐,令飛沫可集中向同一方向。經常洗手及公開場合戴口罩自是必須,「香港人已經好叻,好習慣。」他提醒要注意家中長者,免受感染。「好多人覺得喺屋企係安全,但係你都會出街,都有可能係隱形帶菌者,唔好咁多攬攬錫錫。」

內地專家日前表示,到4月底,除了湖北以外,料全國其他省市「可以摘口罩恢復正常秩序」,梁卓偉在節目中被問到香港市民還需戴口罩多久,他不表樂觀,苦笑:「幾個月走唔甩。」更不排除中國內地在復工復課後有第二波疫情,最重要是醫療系統是否能承受到,特別是對危重症病人,「將頂峯盡量壓低啲,千祈唔好畀佢一個爆炸性尖頂」。他稱新冠狀病毒比SARS較易醫治,因為後者會令危重症患者多個器官衰竭,新冠狀病毒暫只針對一個器官。

惟梁亦警告,當新冠狀病毒開始全球爆發時,外國將陸續實施禁運防護器材如罩出口,呼籲港人齊心應對:「如果恐慌面對疫情,只會更差。」他稱無論是在社區設指定診所還是接湖北港人返港接受隔離,市民亦應互相諒解,將心比己:「你情願佢帶病周圍撲地方睇醫生、同你坐同一架巴士,定係集中安排在一個非常嚴謹保護嘅地方、做足防疫措施?疫症係需要高度互信。」

疫苗功效成疑 或令病情變重

梁卓偉指,暫無專門特效藥醫治新冠狀病毒,但仍有藥可醫,且療程效果相對可以,提醒市民毋須太緊張。梁又指,疫苗最快要1年後才研發,「就算你有病,只要你唔係最嚴重嗰種,可能你會再次受感染,即係話你未必有一個持續性可以令你免疫嘅抗體。就算你有疫苗,會唔會真係有效呢?」他稱現時亦有科學家群組擔心,疫苗產生的免疫力反應,會否令患者接受注射後病情變得更重。

-----------------------------

【未敢忘記】03年沙士重溫

讀果上架

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!