【武漢肺炎】月薪30幾萬局長開會「發夢」 答非所問仲叫議員問多次 #新型肺炎 #武漢肺炎



立法會在武漢肺炎爆發後首次舉行會議,由議員質詢政府抗疫表現,政務司司長張建宗率領11位局長到場迎戰。金融服務界議員張華峰質詢有關上市公司的匯報問題,月 ...




立法會在武漢肺炎爆發後首次舉行會議,由議員質詢政府抗疫表現,政務司司長張建宗率領11位局長到場迎戰。金融服務界議員張華峰質詢有關上市公司的匯報問題,月薪30幾萬的財經事務及庫務局局長劉怡翔則以口罩供應回應,魂遊太虛、答非所問,被其他議員批評「發夢」。他其後才正確回應,指港交所會酌情協助有困難的公司。

金融服務界議員張華峰問及,政府會否責成港交所考慮,將涉及內地公司或在內地有業務的上市公司延遲公佈年報,以免出現不必要的恐慌性拋售?張建宗著財經事務及庫務局局長劉怡翔回答,原本會上十指緊扣、無所事事的劉被點佢要求回應時,先是神色慌張四圍望,再揭開面前文件讀稿,九唔搭八指:「口罩供應情況其實係物流署方面……」

立法會主席梁君彥即打斷劉怡翔發言,提醒他張華峰的提問是有關上市公司情況;劉怡翔最後要請張華峰重複:「可唔可以請議員重複問題,頭先我……」張華峰罕有激動回應:「我嘅問題已經問咗啦,我叫政府責成交易所將年報延期嘛!」

張華峰會後接受《蘋果》查詢時對劉怡翔答非所問顯示理解:「佢(劉)係集中精神,想回答啲戴口罩嘅問題,即係太過……即係呢個集中精神,去回應有關口罩嘅問題」。他稱沒有嬲劉怡翔,相信劉要處理不少問題,「可能佢諗緊第二啲嘢,呢啲嘢都唔係太過奇怪」。

民主黨立法會議員林卓廷則怒斥劉怡翔「魂遊太虛」,指今次是政府官員在武肺爆發後首次接受議員質詢,「(劉)居然(每月)𢭃30幾萬人工喺度發夢?」林形容是「世紀級公關災難」,「如果係民選政府,呢啲官員落咗台嘞」,斥劉作為問責官員連基本行政官員的能力也欠奉。

公民黨郭家麒亦對劉表現「嘆為觀止」:「其實呢個咪正正現時特區政府嘅表現囉!無論係劉翔怡同其他官員都係攞緊幾十萬人工,繼續喺度發夢、無幫到香港人,如果呢班官員繼續用呢一種態度,其實香港係岌岌可危」。

劉怡翔在會後被問到為何席間未有聽到議員問題時曾拒絕停步作答,只說:「我做緊嘢」,及後在大批傳媒追訪下,其新聞秘書上前為劉補鑊說:「我哋有講(原因)㗎、有講(原因)㗎!」。劉怡翔聞言後方停步說:「我係處理緊一啲問題,嗰個時候我啱啱睇緊啲口罩嘅問題」;問到會上是否「發緊夢」時他則說:「當然唔係啦」,至於有何公事較聽取議員提問更重要時,他說:「因為當時有啲緊急嘅公事,關於口罩嘅事情,所以我喺度處理緊」,之後就快步離開,未有親口就會上「失魂」問題致歉。

劉怡翔其後亦通過新聞秘書就未有專注會議致歉:「局長當時因太專注以手機處理公務,非常抱歉沒有留心議員的提問,以後必定會多加注意。」

記者 林俊謙、鄧力行

-----------------------------

【未敢忘記】03年沙士重溫

讀果上架

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

金融服務界議員張華峰(右起)質詢有關上市公司的匯報問題,月薪30幾萬的財經事務及庫務局局長劉怡翔則以口罩供應回應,魂遊太虛、答非所問。原圖由朱永倫攝