【武漢肺炎】藍田患者曾訪德福診所 女兒fb轟港府拒封關令社區爆發(附全文) _.,新型肺炎,武漢肺炎,

本港第17名確診武漢肺炎的患者為一名60歲張姓退休男士,居住藍田康田苑裕康閣A座,最近無外遊,於1月22日起不適,先後於23日、25日、28日去看過4 ...




本港第17名確診武漢肺炎的患者為一名60歲張姓退休男士,居住藍田康田苑裕康閣A座,最近無外遊,於1月22日起不適,先後於23日、25日、28日去看過4個私家醫生,其中一位在九龍灣德福廣場的卓健醫療中心駐診。《蘋果》記者聯絡到其女兒,她表示正與母親於聯合醫院隔離病房留醫,等待測試結果。她在facebook撰文,坦言不怪責醫護罷工,反而批評港府拒全面封關,令社區爆發,並向記者說:「而家唔講,唔通等政府出來做我喉舌?」記者欲與她電話訪談,她一口拒絕,表示希望等爸爸病情明朗後才考慮。

第17宗患者女兒facebook全文1

我老豆確診 #武漢肺炎

成家人至少半年無返過大陸。

確定係人傳人,係唔知喺社區感染,定喺醫院嗰3日交叉感染。

而家拉埋香港政府陪葬有用嗎?

第17宗患者女兒facebook全文2

終於確診了,我同阿媽都入埋聯合,老豆轉咗去瑪嘉烈了,之前個post我會轉番做公開。

一路都知只要佢確診就好大鑊,唔理係對屋企,定係個社會。

但係咁又有咩辦法呢?我哋呢啲一般人,除咗可以勤啲洗手,晨咁早周圍撲口罩同消毒,同所謂嘅自己小心啲之外,唔通真係可以24小時躲喺屋企咩?就算我唔返工,屋企唔通可以唔買餸?

(又,就算我真係24小時留喺屋企,又真係躲得過?)

然後今日林鄭仲同人講無病可以唔使戴口罩,我真係唔知佢邊度來嘅自信。

老實講,到呢刻為止,我都無怪醫護罷工,真嘅,一點都無。當全世界,包括北韓呢啲第三世界國家,都喺度禁中國人入境嗰陣,我哋全能嘅香港政府卻以為以香港薄弱嘅醫療系統,可以拯救到中國14億嘅蠻族。係呀,嗰啲一語不合就扯你口罩,向你吐口水,話我死都唔會畀你好過嘅蠻族。老天爺你係邊度來嘅自信?點解唔早早封關,然後等14日後再無新case,之後再逐步開放番啲人入境?搞到而家我啲親戚、朋友、公司同事,個個都人心惶惶,唔知自己係咪下一個,咁好好玩嗎?

老實講,以我自己同大陸人做咗幾年生意嘅經驗,有部份,真係部份,大陸人係可以講理嘅,但係呢啲人,通常都要經過長時間嘅教育,例如我哋要同佢一次又一次重複我哋嘅做法係點。

你林鄭憑咩覺得而家出面嗰班染病嘅喪屍,會有閒情逸致同你講禮儀?

算了,我喺度講咩都無用,反正我老豆個case只係講明咗一件事,中國肺炎已經社區爆發了。香港人,自求多福啦

#光復香港時代革命

#香港獨立唯一出路

#你唔係仲期望中共會改呀嘛

#早獨立早着數

#民族自決

衞生署疑未通知德福消毒

另外,《蘋果》記者下午5時多到達位於德福花園平台的卓健醫療中心,中心仍然如常營業,亦有巿民來睇症,職員稱他們從新聞上看到有確診病人到過他們診所睇醫生,但未收到公司任何指示,故此仍繼續營業,至於會否關門消毒,職員稱仍要待總公司進一步指示。該區區議員任潘惠珍亦到場了解,她稱她亦在新聞上得到消息,質疑衞生署是否通知卓健,或是否需全面消毒診所,她又稱德福管理處一直未有收到相關通知,質疑當局抗疫速度太慢。

原本到診所進行檢查的陳小姐到達始知道這消息,隨即取消其預約, 她坦言擔心受感染,故打算轉往其他診所求診,認為診所有責任告知病人有此情況,回家後亦會將整套衣服消毒。杜先生因腰痛求診,他坦言得知情況後有少許擔心,但仍繼續求醫,因此診所較方便,又認為確診病人相信是較早前求醫,但認為診所應該貼出通告告知病人有關事件。

患者居於藍田康田苑裕康閣A座。住戶蘇先生直言很擔心,因家中有年幼女兒,出外時一定戴口罩,亦會減少外出。母親居於該屋苑的鄭先生稱,自己經常到訪,亦有戴口罩,「無得擔心,除非唔過來」,又指多日前已不讓母親離家,知道大廈有人確診後,更不會讓母親外出,由家人幫忙買餸,以免她受感染。該大廈今日已貼出通告,稱管理處已使用1比49漂白水清潔大廈,出入大閘亦不需輸入密碼,並聘用清潔承辦商明早10時清潔。

-----------------------------

【未敢忘記】03年沙士重溫

讀果上架

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

王子俊攝


該大廈今日已貼出通告,稱管理處已使用1比49漂白水清潔大廈。