【生意難做】蘇志威反擊炒人有理兼賠足 自爆下月中環西裝店結業 #蘇志威

本身坐擁7間舖的蘇志威,分別是3間西裝店和4間跳舞學校,《蘋果》收到讀者爆料,指蘇志威位於美孚「iDance」分店,已於昨日關門大吉,並聲稱有4名員工 ...




本身坐擁7間舖的蘇志威,分別是3間西裝店和4間跳舞學校,《蘋果》收到讀者爆料,指蘇志威位於美孚「iDance」分店,已於昨日關門大吉,並聲稱有4名員工被炒卻沒賠償,記者走訪美孚分店,發現門外貼告示指大廈進行為期9個月消防設備更新,沒水供應,故今日起停止營業。

對於被指摘是無良老闆,蘇志威接受《蘋果》電話訪問反擊:「我公司有百幾人,閂咗一個center,有幾個員工我唔要,係一個好正常商業行為,況且有1個未過試用期,覺得佢做得唔好,唔要係好正常,點解有人覺得咁大件事?其他3個係導師,我炒人一定有原因,正常運作之下,就算你同公司賺唔到錢,你做得唔好,我繼續養住你;但當遇到呢個時勢,公司要頂住過關難,你仍然做得唔好,畀咗10年機會你,仍然都係咁表現,公司炒你係道理,我留你係人情。」

對於被質疑炒人冇賠償,蘇志威勞氣說:「黐線,係咪儍儍哋,賠足晒,幾乎賠凸添,有啲導師因為唔係香港人,MPF喺佢走之前畀唔到錢佢,公司畀埋佢先,跟住先同MPF對,做到足晒。」他再三強調因員工表現差才解僱:「你問一問爆料人,佢平均收入帶嚟嘅客,呢十年佢排第幾?炒咗嘅人,佢喺公司請嘅病假係咪no.1?」除被炒員工不滿外,對於有學員爆料替導師抱不平,指導師要「跑數」,蘇志威說:「學生跟佢跳舞等於追星心理,一定覺得佢最好。每間公司有唔同做嘢方法,譬如我公司有兩個制度,一個私佣一個公佣,入嚟做就要跟公司規矩,唔好干涉我公司運作。」

發生今次事件,蘇志威坦言唔開心:「我對啲員工咁好,如果佢有付出,係唔會郁佢,呢10年公司蝕錢都養佢,我咁大條數,蝕佢一個有乜所謂。但呢個冰封時期,佢都係咁嘅表現,呢個疫情搞到生意好淡薄,我都受影響,頂住咋,捱,每個月都蝕,呢個時候我唔要一個令公司蝕錢嘅人,我覺得冇問題喎。但我又唔會嬲其他人點睇,我做番自己嘢,問心無愧就得。」

問到有冇信心將來再開?他說:「唔知,要睇時勢,如果疫情穩定番,租金去番低水平,可能再開過。」其他分校和西裝店生意有冇受影響?他坦言:「中環嗰間西裝店就快租約到期,我梗係唔做啦,無謂咁樣頂住,時勢唔對路。」

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩