【武漢肺炎】違規率警高層與群星飯敍 PK鄧狡辯:睇成龍學當差係幽默 #成龍 #新型肺炎 #武漢肺炎

可致命的武漢肺炎肆虐本港之際,新公務員工會上月中舉行集會,政府當晚即發聲明嚴詞指摘工會「明顯有違政府減少社交接觸的重要抗疫指引」;但同屬公務員的警務處 ...




可致命的武漢肺炎肆虐本港之際,新公務員工會上月中舉行集會,政府當晚即發聲明嚴詞指摘工會「明顯有違政府減少社交接觸的重要抗疫指引」;但同屬公務員的警務處處長鄧炳強與一眾警隊高層,上月中與明星足球隊筵開至少5圍飯敍時不戴口罩、不用公筷,共用咪高峰唱歌,口沫橫飛,當中更有人違法在室內吸煙,港府和警方卻隻字不提此飯敍違反「減少社交接觸」的防疫指引。鄧炳強今(2日)見記者時,為此事首次開腔解釋,辯稱該飯敍「充滿正能量」才出席,在記者追問時承認「對社交距離敏感度不足」,被追問會否就敏感度不足道歉,鄧炳強表示已作出回應。

此外,鄧炳強在當晚飯敍「金句」連連,包括「我做警察係因為成龍大哥、方中信,全部都係學你哋,我唔知點做警察,睇吓睇吓就識做,唔知點解」、「點解我喺區議會講嘢咁叻,就係聽(曾)志偉嘅《開心字典》」。鄧今辯稱當時他僅以「充滿幽默」的方式發言,但外界有人如獲至寶,認為是天大醜聞,指此舉「小題大做」。

-----------------------------

【未敢忘記】03年沙士重溫

讀果上架

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

鄧炳強在當晚飯敍「金句」連連,包括「點解我喺區議會講嘢咁叻,就係聽(曾)志偉嘅《開心字典》」。